top of page

Retour / Ruilen / Reparatie

Retour / ruilen

Heeft u een probleem of bent u niet tevreden met het ontvangen product? Of wellicht is het product defect. Wij zullen er alles aan doen om dit probleem voor u op te lossen.

Beloftes die wij u kunnen garanderen

  • Gratis retour

  • 30 dagen bedenk tijd, na ontvangst van het product. Meer informatie zie Herroepingsrecht

  • Ruilen, dan sturen we direct na bewijs van terug-verzending uw nieuwe product op

  • Fabricage fouten worden gratis vervangen

  • Twee jaar fabrieksgarantie!

  • Reparaties binnen het garantietermijn zijn gratis. Het kan wel zijn dat wij enige tijd uw product in beslag nemen

  • Geld terug binnen het wettelijk termijn

  • Wij werken met      thuiswinkel Waarborg

  • Wat er ook aan de hand is, wij zullen een oplossing bieden!

thuiswinkel waarborg logo

Onze voordelen

Voor 22:00 besteld, morgen thuis*

Deskundig advies op maat

30 dagen bedenktijd

Thuiswinkel waarborg logo

Ontvangen beschadigde producten, wat nu?

Mocht u een beschadigd product in ontvangst nemen, neem dan zo snel mogelijk contact met de klantenservice. Vanaf het moment dat wij dit te horen krijgen zullen wij ons uiterste best doen om ervoor te zorgen dat u uw product zo snel mogelijk in perfecte staat verkeerd. Het kan zijn dat wij een vervangend onderdeel toesturen of in uiterst geval zullen wij het product compleet vervangen. Onze missie is in ieder geval er voor te zorgen dat u uw werk / klus / hobby zo snel mogelijk kunt uitvoeren.

Mankement

Bij een mankement van het product, wat tijdens gangbaar handelingen is gebruikt, geldt de wettelijk garantie wet. Dat wilt zeggen dat de consument mag aannemen dat het product in alle redelijkheid mag functioneren. Heeft u een product dat niet aan deze norm voldoet dan kunt u de garantieprocedure starten.

 

Mocht er tijdens de klus een mankement voordoen, bel ons dan direct. Vaak kunnen wij u adviseren om wellicht het mankement te doen herstellen. In sommige gevallen is het nodig om het product terug te sturen.

Reparatie

In veel gevallen kunnen wij u op afstand helpen. Mocht dit niet voldoende zijn dan kunnen wij u vragen om het product terug te sturen, zodat wij het product kunnen bekijken. Wij zullen het product proberen te repareren, of wij zullen u een vervangend product toesturen.

Het product dient echter altijd op de correcte manier gebruikt te worden, raadpleeg altijd vooraf van gebruik de meegeleverde handleiding.

Bij verkeerd gebruik, misbruik, slecht onderhoud wordt er altijd met u in overleg naar een oplossing gezocht. In alle gevallen zult u van ons een eerlijk en correct voorstel ontvangen.

Top 5 bestsellers

1

2

3

4

5

Lasser die op een dak aan het werk is
"De website was overzichtelijk en gemakkelijk te navigeren, waardoor ik snel het juiste lasapparaat kon vinden dat aan mijn behoeften voldeed"
bottom of page