top of page

Levertijden & Verzendopties

Levertijden

Wanneer u uw bestelling plaatst vóór 22.00 uur, wordt deze dezelfde dag verzonden (m.u.v. bestellingen op zaterdag). U ontvangt een track en trace code zodra het pakket is meegegeven aan de vervoerder. Mocht er een vertraging optreden bij de vervoerder, dan hebben wij hier helaas geen invloed op. U kunt na 3 werkdagen contact met ons opnemen, zodat wij een onderzoek kunnen starten bij de vervoerder.

 

Verzendopties

Lasapparaatshop werkt samen met postNL & DPD, met uitzondering kan een andere leverancier bij u aan de deur aankloppen. Wij zullen u altijd van te voren hierover informeren. U kunt via de Track & Trace zien wie de vervoerder van uw bestelling is. Wanneer het bestelde product rechtstreeks vanuit de leverancier wordt verstuurd werken wij samen met Raben Logistics.

 

Top 5 bestsellers

1

2

3

4

5

Niet thuis, wat nu?

Mocht u de bezorgers missen, dan wordt er eerst een nieuwe bezorgpoging gepland. Dit zal in eerste instantie via onze vervoerders verlopen. Vanwege de hoge waarde van onze producten geven wij er de voorkeur aan om niet aan buren of elders te leveren, tenzij de klant hier uitdrukkelijk om vraagt.

Indien bij de tweede bezorgpoging opnieuw een misverstand plaatsvindt, wordt de bestelling teruggestuurd naar ons distributiecentrum. Vervolgens zullen wij via een automatisch bericht contact met u opnemen om een nieuwe leverdatum af te spreken. In deze situatie raden wij u aan om altijd contact op te nemen met onze klantenservice, zodat wij u kunnen helpen om uw bestelling zo snel mogelijk af te ronden.

 

Mijn product is beschadigd of defect geleverd, wat nu?

Heeft u een beschadigd product ontvangen? Wij zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen. Het kan zijn dat wij u een vervangend onderdeel sturen of misschien een vervangend product. Dit proces zal sneller gaan wanneer wij op voorhand al foto's hebben ontvangen van het product. De foto's kunt u mailen naar contact@lasapparaatstore.nl, gelieve hierbij het ordernummer en uw naam te vermelden.

 

Kan ik mijn product ook ophalen?

We bieden op dit moment nog geen optie aan om bestellingen bij ons op te halen. We begrijpen echter dat sommige klanten de voorkeur geven aan het zelf ophalen van hun bestelling, bijvoorbeeld voor meer flexibiliteit of om verzendkosten te besparen. Daarom zijn we actief bezig met het verkennen van de mogelijkheden om een fysiek ophaalpunt te realiseren. Ons team zet zich in om een handige en betrouwbare afhaalservice te bieden, zodat klanten hun bestellingen op een eenvoudige en efficiënte manier kunnen ontvangen. We streven ernaar om onze diensten voortdurend te verbeteren en tegemoet te komen aan de behoeften van onze klanten.

Kan ik zelf een bezorgdatum kiezen?

We bieden momenteel nog geen optie aan waarmee klanten zelf een bezorgdatum kunnen kiezen. We begrijpen echter dat dit voor veel mensen handig zou zijn en we zijn toegewijd om dit in de toekomst mogelijk te maken. Ons team werkt hard aan het implementeren van een systeem waarbij klanten meer flexibiliteit hebben bij het plannen van hun bezorgmoment. We streven ernaar om een service te bieden die aansluit bij de wensen en behoeften van onze klanten, en het zelf kunnen kiezen van een bezorgdatum is daar een belangrijk onderdeel van.

Een man gekleed in laskleding en een laskap, die op een plat dak aan het elektrode lassen is.
"De website was overzichtelijk en gemakkelijk te navigeren, waardoor ik snel het juiste lasapparaat kon vinden dat aan mijn behoeften voldeed"
bottom of page