top of page

Klachtenprocedure

Klacht indienen bij ons:

Klacht indienen bij externe organisatie:

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via met de afdeling administratie. Wij zullen binnen drie werkdagen uw klacht inhoudelijk beantwoorden.

Onze voordelen

Voor 22:00 besteld, morgen thuis*

Deskundig advies op maat

30 dagen bedenktijd

Thuiswinkel waarborg logo

Lasapparaatstore werkt samen met een keurmerk organisatie, Thuiswinkel Waarborg. Mochten wij u niet op de juiste manier helpen, kunt u met uw klacht terecht bij de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl).
U heeft ook de mogelijkheid om u klacht in te dienen bij het Europese ODR platform.

Lasser die op een dak aan het werk is
"De website was overzichtelijk en gemakkelijk te navigeren, waardoor ik snel het juiste lasapparaat kon vinden dat aan mijn behoeften voldeed"
bottom of page